דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


קופירייטינג וכתיבה שיווקית - זה עלה לנו לראש 

מאת    [ 03/12/2011 ]

מילים במאמר: 275   [ נצפה 1737 פעמים ]

זה לא שאנחנו אוהבים שחץ ויהירות, אבל כתבנו כל כך הרבה טקסטים מוצלחים לכל כך הרבה חברות ועסקים תמורת כל כך הרבה כסף שזה לפעמים עולה לנו לראש. הגיע הזמן לשתף אתכם בסיבות בגללן אנחנו מצליחים לכתוב טקסטים שיווקיים שלא רק גורמים לשביעות רצון בקרב לקוחותינו, הם גם עוזרים להם למכור את מוצריהם:

1) להכיר את קהל היעד: לא די בלכתוב טקסט שיווקי "לכולם", זה פשוט לא מספיק. אנחנו מקפידים להכיר את קהל היעד של הטקסט ולדעת לאיזה ציבור לקוחות הוא מיועד. ממה אכפת להם? מה מניע אותם? מה "מכבה" אותם? כל אלה הן שאלות שב"כותב טוב" מקפידים לקבל עליהם תשובה מהימנה לפני שמפעילים את המקלדת.

2) לומדים את המוצר לפני שמתחילים לכתוב: חשוב להכניס למוח את העקרונות החשובים של המוצר שיזכה לכתיבתנו, חשוב להכיר אותו, ללמוד אותו, לנתח את החברה ואת ערכיה, ורק אז לגשת למלאכת הכתיבה. קופירייטינג הופך הרבה יותר מדויק כשניגשים אליו עם רקע מעמיק על הלקוח ועל מוצריו.

3) בודקים את ה"קופי" של המתחרים: אין מצב שאנחנו מתחילים לכתוב עבור לקוח מבלי שבדקנו מה כתבו המתחרים שלו. לא צריך להיסחף, בדרך כלל הכתיבה השיווקית המצויה לרוב באינטרנט היא מחורבנת למדי, ואנחנו חייבים לכתוב עבור הלקוח שלנו הרבה יותר טוב, אבל אולי ניתקל ברעיון טוב או במשחק מילים שלא חשבנו עליו? די בסיבה הזו כדי לדפדף קצת בין העמודים המקוונים לפני שאנחנו כותבים טוב.

4) מקפידים לכתוב בשפת הקונים: לקהלים שונים טרמינולוגיה שונה. אם המוצר שאנו כותבים אודותיו לא פונה לתושבי מדינת ישראל באשר הם אלא, לדוגמא, למהנדסי מחשבים, אנחנו מקפידים ללמוד את הטרמינולוגיה שלהם לפני שאנחנו מתחילים להקליד.

יש עוד ארבעה כללים שאנו מקפידים עליהם, לחצו כאן וגלו מהם...

"כותב טוב", הוא סטודיו קופירייטינג ותיק כל כך שטקסטים שלו נמצאו במערות בית גוברין מהתקופה שקדמה להמצאת הטקסט. חוץ מספרי ביוגרפיה ומקצוע, צוות "כותב טוב" מייצר טקסטים למגזר העסקי, הפרטי, בני מיעוטים ובני תערובת. האמת שזה לא משנה, כולנו בני אדם וכולנו (לפחות חלקנו) קוראים וכותבים טוב. "כותב טוב" -  קופיריטינג, עריכת תוכן וסופרי צללים. www.kotevtov.com




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשיבות היוגה לאיזון אורח חיים יושבני  -  מאת: מיכל פן מומחה
היתרונות של עיצוב בית בצורת L -  מאת: פיטר קלייזמר מומחה
לגלות, לטפח, להצליח: חשיבות מימוש פוטנציאל הכישרון לילדים עם צרכים מיוחדים -  מאת: עמית קניגשטיין מומחה
המדריך לניהול כלכלת משק בית עם טיפים ועצות לניהול תקציב -  מאת: נדב טל מומחה
חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים.. תחשבו שוב -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב